TEA-TIME

17-06-2016 18:27

TEA-TIME

Woensdagavond ben ik naar de Tea-Time geweest van Erasmusstudenten in Bratislava. Ze verzamelen elke woensdag in een bar en praten er wat met elkaar, leuk om wat contacten te leggen. Donderdag ben ik na het werk naar de Garden of Janko Kral geweest, waar we met de 2 jongens en 2 meisjes van ons appartement onze lunch hebben gegeten. Bonen in tomatensaus opgewarmd op een kampeervuurtje met een ciabattabroodje.

Vandaag krijg ik de mogelijkheid om te volgen in de werkplaats voor... de korsetten. Ik heb de hele week zelf de keuze gekregen in wat ik wou doen, en dat zijn (overduidelijk?) orthesen geworden, al heb ik eveneens bij 2 prothesen geholpen en de eerste dagen steunzolen gemaakt.

Technisch verslag woensdag 18 en donderdag 19 mei '16. :
- Helmpje verder afgewerkt
- 2x Genua Valga apparaat gemaakt
- 2x Nachtorthese voor babietjes, achillespeesverlenging gemaakt
- Masker voor patient met gebroken neus, die verder hockey wou spelen, gemaakt uit themolyn (denk ik?)
- Knieorthese Odra gemaakt
- Langs Otto Bock Bratislava gereden om enerzijds papierwerk af te geven met mijn supervisor, en een WalkOn brace te gaan ophalen.
- WalkOn brace lichtjes aangepast zodat deze in de schoen van de patient paste.

 

 

Terug

Contact

stage se-n-se Oi

© 2015 Alle rechten voorbehouden.

Maak een gratis websiteWebnode